Wednesday, November 17, 2010

A scrap-lift titled: Protective


Title: Protective
Pavadinimas: Sauganti





I was really flattered when my friend Nadia Cannizzo told me that she has bought the current Scrapbook Trends idea book in which my 1st publication with them is featured. Nadia further challenged me to a double scrap-lift: She will scrap-lift my published layout 'It's falling gratitude,' and I will scraplift her own layout of choice. You may see Nadia's scraplift of my layout here. Nadia's choice for me is the above showcased layout 'I Hope You Live the Life You Want.' Isn't her layout gorgeous?! If I had a daughter, I would definitely scrap in this romantic, shabby chic style. However, with two boys who refuse to write with a party favor princess pencil because it's pink, I can't make my boy pages too feminine. So this is how I approached scraplifting this inspiration piece. 

I was immediately drawn to the text paper background, and chose an 8x8" script font patterned paper. As a side note, this new 'Conservatory' line of 7 gypsies patterned paper, made me weak in the knees when I saw it at Archiver's. If Irma designed her own patterned paper to her exact specifications, folks, THIS would be it:
In addition, other elements that really appealed to me in Nadia's page are the use of a bird cage, watch, beads on the pins, lace trim, and the folded ribbon. So, as you can see, I borrowed different elements from her page rather than the actual design. Inspiration works differently for everyone ;)

I really related to Nadia's comment regarding scrap-lifting:
But in all fairness, dont we all pick up ideas from other people? Especially in this day and age with blogging and magazines etc all our ideas are kinda amalgamated and to be honest I cant even remember where exactly I pick things up from.

I totally agree! Most of the ideas I absorb are often processed subconsciously, with the exception of my fixation on birds and bird cages - that aesthetic came from the super talented collage artist Corey Moortgat. To many, birdcages may have a negative implication of imprisonment, but I really related to Corey's symbolism that birdcages signify a mother's desire to protect and shelter her offspring from harm.

My layout's theme is about wanting to protect my 'peeps' - my little birdies, from hardship, from kids teasing them, from their first loss or heart break. On the flip side, logically knowing that I must cut the proverbial 'cage' of protection, and let them experience life, so that they are more resilient when faced with difficulty. For this reason I did cut the grunge board cage that holds our photo and placed a sticker underneath that reads 'Spread your wings and fly.'

I hope you enjoyed my scraplift of Nadia, and I would like to extend a heartfelt 'Thank You!' for suggesting this idea.
*** *** *** ***
Esu labai pamaloninta kad mano draugužė, miela australietė skrebukė Nadia, ne tik nusipirko tą Scrapbook Trends (ST) žurnalą kuriame yra spausdintas šis mano skrebukas, bet taip pat pasiūlė man abipusę užduotį. Užduotis: Ji skrebins, t.y. kopijuos mano ST spausdintą skrebuką, o aš turėsiu kopijuoti jos pačios man parinktą skrebuką. Ji man parinko savo viršuj pavaizduotą mėlyną skrebuką: 'I hope you live the life you want.' O jos scrap-lift'as/kopijavimas mano skrebuko, yra įkeltas jos bloge čia.

Prisipažinsiu kad man labai patinka romantiškas, vintažinis, 'shabby chic' moteriška skrebinimo stilius, ir jei turėčiau nors vieną dukrytę, tikrai skrebinčiau su moteriškais pagražinimais. Betgi, kadangi auginu du sūnus, ir vienas iš jų netgi atsisako rašyti su ružavu pieštuku (kadangi ružava spalva yra princesėm, jo žodžiais), esu priversta toli nenukrypti nuo vyriškos atribiutikos.

Mano sprendimas buvo panaudoti tuos elementus kurie man labiausiai patiko Nadijos skrebuke. O tai vintažinis, sendintas teksto raštuotas popierius.
Dabar truputį off-topic...Viršuj pavaizduotas '7gypsies' firmos raštuoto popieriaus rinkinys 'Conservatory', trumpai apibudint-- jei Irma turėtų galimybę sukūrti grynai savo skonio popieriaus leidinį, tai būtų būtent šis.

Kitos 'pasiskolintos' detalės yra: Narvelis, laikrodis, kristaliukas (pagal jos karoliukus smeigtuky), ir klostuota nertinio juostelė.
Apie narvelių simbolizmą mano skrebukuose. Narvai gal daug kam sukelia įkalinimo asociaciją. Su manimi jau senai pasiliko menininkės Corey Moortgat'ės paaiškinimas kodėl ji taip dažnai naudoja narvelius savo mene. Corey paaiškino kad narvai tai lyg mamiškas noras saugoti savo vaikus nuo pavojaus, blogų žmonių, bei gyvenimo išbandymų. Netgi pats motinos kūnas, gimda juk yra narvas.
Mano skrebuke, aš specialiai prakirtau narvą palikdama tik pagrindinius apsaugos rėmus. O po narvu priklijuota nakleika su žodžiais 'Išskleisk savo sparnus ir skrisk'. Tai mamiškas noras saugoti sūnus, bet suvokimas kad visdėlto privalau juos išleisti į pasaulį patirti išbandymus kurie juos lipdys į atsparesnius vyrus.
Ačiū kad apsilankėte ir dėkoju už komentarus;)

10 comments:

Neandertaliete said...

Dievinu irmiškus darbelius! O šis LO yra kaip tik toks - atpažįstamas, charakteringas tau. Man be galo patiko, sužavėta iki širdies gelmių. Visos detalės, nuotraukų grožis, darbelio šiluma, mmmmm, pasaka :)

Meadow of the sky said...

Ziurejau ziurejau kur cia tas liptinimas ir tik perskaiciusi supratau kad pasirinkai tik detales :)
Nuostabus darbelis ypac savo simboliskumu

Anonymous said...

labai siltas ir jaukus skrebukas... as irgi ziurejau ir bandziau iziureti liftinima, bet kaip supratau, panaudotos tik kai kurios detales ;) rezultatas nuostabus ;) man taip pat patiko neiprasta nuotrauku forma ;) super
Marika

dalijablog said...

Saunus skrebukas! Ir tavo drauguzes labai zavus! Patiko, kad save ir vaikus taip i narveli idejai! Apsaugai juos ir apsisaugai nuo aplinkos. Beje, tik narveli kaip aiskiausiai matoma detale liftinta ivardinciau! gal kazkiek kaspineli...zodziu, nieks nesusektu ;)

Živilė said...

mmm... labai labai :) Net sunku rasti žodžių. Viskas viskas labai patinka :) Nors sakei, kad sūnelis vengia rožinės kaip princesiškos spalvos, bet šitas skrebukas išties man lyg iš pasakos apie princesę su princiukais :)
P.S. tas popierius iš 7gypsies nerealus :)~ Žaviuosi, kaip su juo susitvarkei, nes tos kolekcijos lapai jau patys iš savęs lyg pagaminti skrebukai.

Agneja said...

Super super super! Patiko neiprasta nuotrauku forma, spalvos pastelines, detales...zodziu viskas nuo a iki z - perfect! ;D

Anonymous said...

Labai labai patinka sis skrebukas. Visi popieriai, narvelis, nerinukai ir lizdelis... Nu zodziu, viskas tiesiog atima zada. ;)

Ignac

Irma said...

Thank you!
***
Aciu uz grazius zodzius mano skrebukui ;)

Aiva said...

Aš, kaip visada, pavėluota čia... Man irgi labai patiko šis skrebukas... Patraukė dėmesį, paskatino apžiūrėti kiekvieną detalę. Labai patiko pagrindas ir raštuotas popierius, labai patiko tavo firminiai simboliai: lizdas, narvelis, plunksnelė... Labai patiko tas rudo popieriaus gabalėlis po 2 iškarpytom nuotraukom dešinėj pusėj. Tikriausiai tai medžio imitacija, bet man sudarė teatro užuolaidos efektą: atrodo, kad jus 3 sėdite po ta užuolaida ant scenos. :)

Labai geros nuotraukos: tu esi apkabinusi abu sūnelius, išties matosi, kad juos saugoji, globoji.

Irma said...

Ačiū Aiva ;) Nesvarbu kad pavėluotai, juk bent kada smagu sulaukti šilto įvertinimo ;)