Friday, December 31, 2010

Interview with Nadia Cannizzo

Recently,  I got a privilege of befriending an amazingly talented scrapbooker who inspires me - Nadia Cannizzo. I asked her for an interview so that many more readers would get to know her and her artistic creations, and luckily, she agreed. Thanks Nadia! ;)

Nadia and I share many similarities: both of us emigrated from our respective countries being 11 y.o.; both of us are raising 2 children (Nadia girls, and I boys); we both stay up till 2-3 a.m. scrapping and would rather scrap than sleep.
So...without further ado, let's get to know the talented Nadia:
*** *** *** ***
Neperseniausiai man nuskilo laimė virtualiai susipažinti su nerealiai talentinga skrebuke - Nadia Cannizzo. Mus jungia nemažai panašumų: abi emigravom iš savų gimtinių būdamos 11 metų; abi auginame 2 vaikučius (ji dukrytes, aš sūnus); abi sėdime prie skrebukų iki 2-3 ryto ir greičiau pasirinktume skrebą vietoj   miego). Ji esa mano postūmis skrebinti laisviau, ir neplanuoti viską iki kiekvienos detalės.
Taigi, norėčiau pasidalinti Nadios talentu ir kūrybos procesu. Ilgiau nedelsiant, pristatau interviu:

1.  Tell us a bit about yourself: My name is Nadia and I live in Sydney Australia. I am a happily married mum to 2 little girls who are my daily inspiration! I was born and raised in Greece and migrated to Australia when I was 11. I am a Primary School teacher and I have been so for the last 10 years.

2.  Select 3 of your own favorite LOs and tell us why are they your favorite? I have chosen 3 of my favourite layouts. This was hard because I dont really have favourites. I mean, yes I have favourites because some of these were popular, but they all the layouts I do are special for one reason or another.
1.
The first one I chose (above) Always Believe, because it was very heartfelt and straight from the start. Yes, it was a recent one and yes it did win the challenge that it was created for, but thats not the reason I chose it. It is because when I looked that the photo of my 2 girls all this emotion took over and I think this is illustrated in the actualy layout.
2.
The second one, Lucky, is a little more simple, but again its one of my faves because of the photo. My two girls are in their own world and I am looking at them saying:"how did I get so lucky?" Whenever I get a glimpse of that layout i remind my self exactly that...that I am indeed lucky.

3.
The 3rd one, Time After Time, is also special for 2 reasons. First because you cant see my husbands face which to me is like as though or whole lives are about our 2 girls and we are just in the background. Also, I specificaly remember that with this layout my style changed. It was probably the first layout I did that I added SO many layers and so many different elements. And that was only in November.

3.  What are your scrapping goals or plans for the upcoming year? First and foremost not to spend as much money on supplies LOL...But seriously, I would just like to scrap as I am doing at this moment, take more photos, and be in a few more photos. I want to continue writing messages on my layouts for my kids to remember what I was thinking at the time.

4.  What scrapbook products could you not live without? Ok Irma..is this a trick question? LOL..you know I cant live without flowers, handmade or not. Also embellishments...of any kind. I love patterned paper but I love bits and pieces on my pages.

5.  What's your scrapping process: Where/how do you start? Do the photos dictate the direction that your LO takes? Do you start with a color combination? a sketch? challenge guidelines/requirements? I have taken part in a lot of challenges these past 3-4 months so as a first I have to stick to the requirements of the challenge followed closely by the title I want to use. I see the title and i see the message I want to convey in the layout and the rest follows. Also, music influences me A LOT. A lot of my pages are dictated by some lyrics or a theme from a song. Also quotes influence me too. Some layouts are of course started by the photo, especially if it is simething specific my kids are doing in that photo. But mainly I just GO FOR IT...there isnt really a process. I dont overthink layouts...i just start sticking down.

6.  What, in your opinion, makes your LOs unique? Hmmm..I dont know if they are unique. :o) I guess something that I like about my layouts and something that people would find appealing is the journaling. Yes, I do sometimes create layouts just for the visual effect, but as we recently talked about Irma, the most important thing to me is the journaling and the message I am trying to send my kids. Maybe this is what makes my layouts unique? Some people say that my recent technique of journaling straight onto my layouts is something unique too.

7.  How do you keep your creative juices flowing? Do you get creative blocks? Yes I do get creative blocks...and yes there are times when I do not like my layouts for weeks. But usually if I blog hop I get the creativity going. Also as I said earlier I do take part in many challenges so that keeps me going. I do also have some favourite scrappers that give me inspiration. Sometimes the hardest thing is the reason to scrap. What I mean is I cant just take a photo and scrap it for no reason. It has to have meaning. So sometimes I run out of reason to scrap.

8.  Where do you get your inspiration from? Other bloggers, online galleries, magazines. As I also mentioned earlier, music, quotes etc. But the biggest inspiration comes from my wish to have known what life was like for my mum when she was my age and had me. I ask my mum and she tells me but its not the same as journaling or looking at a journaled photo. So I try to tell my kids all about me and our lives together in happy layouts that they will probably cherish one day. So my inpsiration comes from the daily stuff I feel for them, for our lives etc.

9.  What advice do you have for a beginner scrapper? Don't be overwhelmed by the talent that is out there. Just believe that there is nothing stopping you from creating beautiful layouts like that. Also, in my opnion its ok to scraplift layouts especially at the beginning, to get to learn the techniques. I have been scrapping for just under 2 years now. I got my blog in August this year and just before that is when I started producing my OWN pages. Really! I scraplifted for about 1 and a half! I wasnt confident in my own style, I thought other people were amazing and I could never produce anything like that. But then, once I started looking around at blogs I started trying new techniques and then it all just came together and I started producing and publishing on my blog my very own layouts. So my advice is just believe in yourself.

10.  Non-scrapbook related: You won $5,000 US to shop at any store, where would you spend your prize money? If i won 5.000 I would spend it on stuff for my kids even though they have everything they need LOL...If I were too spend it on me it would DEFINETELY be on clothes, bags, jewellery, shoes. It would disappear in under 1 hour!!
*** **** **** ***
Lithuanian translation: *Vertimas

1.   Papasakok šiek tiek apie save (trumpa biografija).
Aš esu Nadia ir gyvenu Sidnėjuje, Australijoje. Aš esu laimingai ištekėjusi ir 2 mažų mergaičių mama. Jos yra mano kasdieninis įkvėpimas! Aš gimiau ir augau Graikijoje ir emigravau į Australiją, kai man buvo 11 metų. Jau 10 metų dirbu pradinių klasių mokytoja.

2.  Išrink 3 savo mėgstamiausius skrebukus ir papasakok mums, kodėl jie tavo mėgstamiausi.
Aš išrinkau 3 savo mėgstamiausius skrebukus. Tai buvo sunku, nes aš iš tiesų neturiu favoritų. Tai yra, aš turiu favoritus, nes kai kurie iš jų buvo populiarūs, bet visi skrebukai, kuriuos padariau, yra ypatingi dėl vienokios ar kitokios priežasties. 
Pirmąjį išsirinkau, nes jis buvo labai nuoširdus ir atviras nuo pat pradžių. Taip, jis yra nesenas ir taip, jis laimėjo tą konkursą, kuriam buvo kurtas, bet tai nėra priežastis, dėl ko jį išsirinkau. Aš jį išsirinkau, nes pažiūrėjusi į šią savo mergaičių nuotrauką negalėjau sulaikyti emocijų, ir manau, kad skrebukas tai atvaizduoja.
Antrasis skrebukas yra paprastesnis, bet vėlgi jis vienas mano mėgstamiausių dėl nuotraukos. Mano dvi mergaitės yra savo pasaulyje, ir aš žiūriu į jas klausdama savęs “kaip man taip pasisekė?” Bet kada, pažvelgusi į šį skrebuką, aš primenu sau, kad esu išties laimės kūdikis.
Trečiasis skrebukas taip pat ypatingas dėl poros priežasčių. Pirmiausia, dėl to, kad nuotraukoje nesimato mano vyro veido, kas man simbilizuoja, jog mūsų gyvenimas sukasi apie mūsų mergaites, o mes patys esame tik fone. Taip pat, aš prisimenu, jog su šiuo skrebuku pasikeitė visas mano skrebinimo stilius. Tai turbūt primasis skrebukas, kurį taip gausiai prisluoksniavau ir pridėjau tiek daug skirtingų elementų. Ir tai nutiko tik lapkričio mėnesį.

3.  Kokie yra tavo skrebinimo tikslai ar planai ateinantiems metams? 
Pirmas ir pats svarbiausias – neišleisti tiek daug pinigų skrebo priemonėms :) Bet jeigu rimtai, tai aš norėčiau skrebinti kaip iki šiol, padaryti daugiau nuotraukų ir pačiai būti nuotraukose dažniau. Noriu ir toliau rašyti žinutes vaikams ant savo skrebukų , kad jie nepamirštų, ką aš tuo metu galvojau.

4.  Be kokių skrebinimo produktų negalėtum gyventi? 
Gerai, Irma, ar čia suktas klausimas? Žinai, kad negaliu gyventi be gėlių, nesvarbu ar pačios pagamintų, ar ne. Taip pat bet kokios rūšies papuošimų. Man patinka raštuotas popierius, bet man patinka jo naudoti po nedaug.

5.  Koks tavo skrebinimo procesas: kaip ir nuo ko pradedi? Ar nuotraukos nusako kryptį, kaip dėlioti skrebuką? Ar pradedi nuo spalvų kombinacijos? Ar schemos? O gal nuo konkurso sąlygų/reikalavimų?
Paskutinius 3-4 mėnesius aktyviai dalyvavau konkuruose, taigi, pirmiausiai turėdavau laikytis konkurso reikalavimų, o taip pat priderinti prie pavadinimo, kurį norėjau panaudoti. Aš matau pavadinimą ir matau žinutę, kurią noriu perduoti skrebuku, o visa kita jau seka paskui. Taip pat, muzika mane LABAI įtakoja. Daug mano puslapių padiktavo dainos žodžiai arba dainos tema. Citatos mane taip pat įkvepia. Kai kurie skrebukai, aišku, buvo pradėti nuo nuotraukos, ypač, jeigu tai kažkas ypatingo, ką mano vaikai daro nuotraukoje. Bet dažniausiai aš tiesiog darau. Tai net nėra procesas iš tiesų. Aš per daug negalvoju apie skrebukus. Tiesiog pradedu klijuoti.

6.  Kas, tavo nuomone, daro tavo skrebukus unikaliais? 
Hmm... Aš nežinau, ar jie yra unikalūs. Spėju, kad labiausiai patinkanti dalis man, ir kitiem žmonėm yra aprašymas. Taip, aš kartais kuriu skrebukus tik dėl vaizdinio efekto, bet kaip neseniai tau sakiau, pats svarbiausias dalykas man yra aprašymas ir žinutė, kurią noriu perduoti savo vaikams. Galbūt tai daro mano skrebukus unikaliais? Kai kurie žmonės sako, kad mano naujai atrasta technika rašyti tiesiai ant skrebuko taip pat yra unikali.

7.  Kaip tau pavyksta neprarasti įkvepimo? Ar patiri kūrybinių blokų? 
Taip, man tenka patirti kūrybos blokų... ir taip, kartais ištisas savaites man nepatinka mano skrebukai. Bet dažniausiai man pavyksta išlaikyti kūrybingumą naršant blogus. Taip pat, kaip jau minėjau anksčiau, aš dažnai dalyvauju konkursuose, o tai irgi padeda. Dar turiu savo mėgstamus skrebintojus, kurie man suteikia įkvėpimo. Kartais sudėtingiausias dalykas yra priežastis skrebinimui. Ką turiu galvoje, tai kad negaliu tiesiog paimti nuotrauką ir skrebinti be jokios priežasties. Tai turi turėti prasmę. Taigi, kartais man pasibaigia priežastys skrebinimui :)

8.  Iš kur semiesi įkvėpimo? 
Kitų blogerių, interneto galerijų, žurnalų. Kaip minėjau anksčiau, muzikos, citatų ir panašiai. Didžiausias įkvėpimas ateina iš mano noro žinoti, koks buvo gyvenimas mano mamai, kai ji buvo tokio amžiaus kaip aš dabar, ir turėjo mane. Aš klausiu mamos, ir ji pasakoja, bet tai ne tas pats, kaip aprašymas arba žiūrėjimas į nuotrauką su aprašymu. Taigai, aš stengiuosi papasakoti savo vaikams viską apie save ir mūsų gyvenimą kartu tuose laiminguose skrebukuose, kuriuos vieną dieną jie galbūt brangins. Taigi, mano įkvepimas atsiranda iš kasdieninių dalykų, iš mūsų gyvenimo.

9.  Kokį patarimą duotum pradedančiam skrebintojui? 
Nesileisk pribloškiamas talento, esančio kažkur ten. Tiesiog tikėk, kad nėra nieko, kas galėtų sustabdyti tave nuo gražių skrebukų kūrimo. Taip pat, mano nuomone, nėra nieko blogo kopijuoti kitų skrebukus, ypač pradžioje. Tai leidžia išmokti naujų technikų. Aš skrebinu apie 2 metus. Pradėjau savo blogą 2010 metų rugpjūtį ir tik prieš šitą įvykį ėmiau kurti savo PAČIOS skrebukus. Tikrai, aš kopijavau kitų skrebukus pusantrų metų! Aš nepasitikėjau savo pačios stiliumi, maniau kad kiti žmonės yra nuostabūs ir aš niekada nesugebėsiu sukurti nieko panašaus. Bet tada, kai ėmiau naršyti blogus, pradėjau bandyti naujas technikas ir viskas susidėliojo į savo vietas, ir aš pradėjau gaminti ir publikuoti bloge savo pačios skrebukus. Taigi, mano patarimas – tiesiog tikėk savimi.

10.  Nesusijęs su skrebinimu klausimas: Jeigu laimėtum 5000 dolerių apsipirkimui bet kokioje parduotuvėje, kur išleistum šiuos pinigus? Jeigu laimėčiau 5000, išleisčiau juos pirkdama ką nors savo vaikams, nors jos ir taip turi viską, ko reikia. Jeigu leisčiau juos sau, tai ŽINOMA būtų rūbai, rankinės, papuošalai, batai. Pinigai dingtų per mažiau nei valandą!

*Dėkoju Živilei už šio interviu vertimą ;)

7 comments:

dalijablog said...

Su Naujais Metais Irma! Patiko, patiko! Nuostabu kad tokia bendraminte turi. ir zivile kokia gera, isverte! ;)

Nathalie said...

Irma, thank you SO MUCH for leaving such a kind message on my blog and thanks to it, I discover yours which is fabulous! I LOVE your work!!!!!!
Your new fan,
Nathalie

Bente Fagerberg said...

So nice to get to know Nadia a little better. What agreat idea. I hope you had a lovely holiday Irma!
xx

Sypseniki said...

Visų pirmiausia sveikinu Irma su atėjusiais zuikutiškais metukais :) linkiu tik visko geriausio ir, kad toliau taip sėkmingai mus žavėtum savo nuostabiais skrebukais :)
O interviu su Nadia labai patiko ir skrebukai jos labai plabai, tiesiog perskaičius kai kuriuos atsakymus, radau atsakymus į savo pačios sau iškeltus klausimus.. ir tiesiog pasidarė lengviau ir aiškiau, kad tokios dilemos iškyla ne man vienai :) tad pasidarė tik drąsiau, kad tokia aš ne viena :D

koralee said...

Wow...she is inspiring...thank you for visiting me the other day. Love your blog.

Hugs for a wonderful new week and new year. xo

yyam said...

What a great way to introduce a talented scrapbooker Irma! Nadia has a lovely style! :)

Aiva said...

Ačiū už interviu, ačiū, kad pristatei mums savo draugę-skrebukę iš kitos šalies! Interviu man labai patiko: įdomūs klausimai, įdomūs atsakymai. :)

Labai patiko, kaip Nadia paprastai ir aiškiai nusakė savo skrebinimo tikslą! Taip pat - ir neskrebinimo (štiliaus) priežastis. :)

Sėkmės jai!

Ir su naujais metais visus :)))