Sunday, February 13, 2011

a gift from my talented friend...


Title: Great Expectations (a layout by Nadia Cannizzo)
Pavadinimas: Didieji Lūkesčiai (Draugės Nadijos skrebukas man)


A little while ago, my dear friend Nadia Cannizzo and I swapped photos to scrap for each other. The initial idea was to make it challenging for each other; Nadia is raising two sweet daughters, so her scrapping style tends to be very romantic and feminine. I was to give her photos of my sons, so she may scrap it in a masculine style. 
I didn't follow through with the challenge, and ended up giving Nadia this maternity photo. It's not that I didn't believe my friend couldn't scrap without flowers, but I have come to really be awestruck and amazed at her signature style of doing this type of elaborately decorated, romantic pages. I desired a Nadia original, in her own style, and now I have it!
Isn't this just beautiful? I adore all the layers, texture...it's soft and feminine, yet there is no mistake that I'm expecting a boy. Even though there's a lot of product on the page, it does not take away attention from the photo. It is a layout where every time you look at it, you find more details to draw you in.

{Sigh...} I am so lucky to have met this woman, and can't wait to meet her in real life, and scrap alongside her.
* I also completed my end of the assignment, and scrapped Nadia's daughter's photo. However, I'm awaiting word on when she will have received it, and only then I will be able to share with all of you!
*** *** *** ***
Neperseniausiai su mano drauguže nusprendėm surengti nuotraukų mainą--skrebinsim viena kitos nuotraukas. Kadangi ji augina dvi princesiškas mergytes, o aš du padaužiškus berniukus, tai puikiai matosi mūsį skirtinguose skrebinimo stiliuose: Ji skrebina romantišku, saldžiu, bei gėlėtu stilium, o aš labiau vyrišku su neperkrautom detalėm. 

Suteikėm viena kitai iššūkį - skrebinti ne pagal savo įprastą stilių. 
Taigi kas atsitiko? Visdėlto aš labai geidžiau turėti jos įprasto stiliaus originalą: Saldų, romantišką, gėlėtą....visa tai ką aš pati nekūriu. Būtent tokiam skrebukui radau ir palankią nuotrauką. Nadia manęs nenuvylė sukūrus būtent tokį grožį kurį aš ir įsivaizdavau.

*Aš taip pat esu jai jau paskrebinus jos dukrytės nuotrauką, tik laukiu kada dovanėlė atsiras gavėjos rankose, tada galėsiu su Jumis pasidalinti šiame tinklaraštyje.

Dėkui kad apsilankėte,
Irma

10 comments:

Bente Fagerberg said...

Wow Irma, this is truly a beautiful keepsake. I can see why you would be thrilled!
Such a soft and lovely page yet works for a baby boy!

Živilė said...

Niu tikrai kaip grazu... Ir labai tinka tokiai nuotraukytei :) Labai miela :)

*fauve* said...

Super pretty,i love it!

Aiva said...

Tai kur dingo mano komentaras???? O_o

Aiva said...

Rašiau, kad iš pirmo žvilgsnio net patikėjau, jog tai yra TAVO darytas skrebukas. :) Pagalvojau, kad pabandei pakeisti savo įprastą stilių.
Paskui, kas krito į akis: Nadia parinko "berniukišką" spalvytę - žydrą. :) Visumoj gavosi tikrai labai gražus skrebukas. Man labai patiko. Neperkrautas, nors ir gėlėtas, bet ne per saldus. Tikrai labai gražu.

dalijablog said...

labai patiko! vyriska su moteriska susipyne...jos stilius man labai super!

Sypseniki said...

Pirma akimirka pamacius pamaniau, kad negali buti Irma skrebinimo stiliu pakeite :O bet paskaicius straipsniuka supratau, kad nea ir apsidziaugiau, nes tavo stilius toks tvarkingas ir man jis labai patinka :) nors is sis skrebukas labai grazus, tas visas neperkrautas saldumas ir toks persipynes motinystes lengvumas :)

~Etoile~ said...

This LO is totally Gorgeous!!

Meadow of the sky said...

Tikrai nepatikeciau jei Irma pradetu skrebinti tokiu stilium :)
Skrebukas labai dailus, ir tikrai puikiai tinka prie nuotraukos, jaukus, siltas detalemis ir berniukiskai zydras. Lauksim ir tavo interpretacijos ;)

Nikki said...

How beautiful! what a wonderful page! And thanks for the comment on my art journaling article! You made my day when i read it! Cheers!